فک فامیله داریم
 
mohammad
 
 

 عروسی دختر داییم توتالار بود مراسم از ساعت 7شب تا 11شب بود تاساعت 2نصفه شب تالار وبه گند کشیدن پسره باگریه میگه توروخدابیایین برین تالاروباید قفل کنم برم بازم نمیرن نمیدونم برای شب بعد چه طور تالار اماده کردن واقعا خدا قوت بااین فک وفامیل ما فرهنگ در حد الفبا

.

.

.

تازه امروز حال کسایی که میحوان از دست ده هشتادی ها سرشونو بکوبن به دیوار فهمیدم یه برادر زاده سه چهار ساله داریم مامان جونم دعواش کرده برداشته میگه فرار میکنم از این خونه میرم توروخدا ده هشتادی درحد فاجعه ان

.

.

.

دیروز صبح دیدم مامانم داره لباس میپوشه بره بیرون میگم مامان : کجا میری؟ دیدم مهلم نمیذاره روش به سمت تلویزیونه چند بار صداش کردم جواب نداد !!
میگم چرا جوابمو نمیدی : میگه برو به کارهاتو رفتارت بیشتر فکر کن میگم مادر من اخه من که از صبح 2کلمه هم حرف نزدم با شما
میگه یادت بیار 3شب پیش چیکار کردی!!!!!!!!!!!!
اخه این چه کاریه من دیشب یادم نیست شام چی خوردم :-(
اخه اینم مامانه من دارم :-|
سلامتی همه مادرهایی که قهرشونم قشنگه ;)

.

.

.

از حموم اومدم بیرون.از سرما داشتم می لرزیدم رفتم از رو تراس لباسمو بردارم بپوشم دیدم بابام مایوشو که خیسه ،تازه از استخر اومده بود ،رو قشنگ پهن کرده رو لباس من.بین اون همه جای خالی و اون همه لباسای دیگه.
رفتم بهش می گم پدر من چرا لباس من؟می گه تا تو باشی به مامانت کمک کنی.باخواهرتم کاری نداشته باشی.اصلا تو چرا انقده بچه غدی؟چرا هی غر می زنی.شد یه بار ما بیایم بشنویم تو بچه خوبی بودی؟
-من که می دونم بچه سرراهیم.ولی بدونین با بچه سرراهیم این جور برخوردآ درست نیست.

.

.

.

داییم زنگید گف: امیــــــــر پاشو بیا دربند!!
من: مهمٍ؟؟ کار دارم!
داییم: یعنی نمیای دایی؟؟
من: عب نداره میام!!!
آقا رفتم دیدم با دوستاش نیشستن قلیــــــــــون میزنن جوووووون!!
داییم: عههههه امیـــــــــر جونم اومد!! پاشین بریم!!
من: گرفتی مارو ؟؟
داییم: بشین رو همین تخت میفهمی!
آقا رف، یارو اومده میگه: اون آقایون با شما بودن؟؟
من: چطو؟؟؟
یارو: هیچی گفتن شما حساب میکنـــــــــــــــی!!!
من:(O_O)
فقط قلیون نبودش که پدرٍ دل و جیگرو کباب کردن!!!
یعنی اگه من نصفٍ مخٍ داییمو داشتم الان تو ناسا بودم!!
فک و فامیلٍ داریــــــــــــــم؟؟؟!!
نامردم اگه نرم شیشه شرکتشو بیارم پایین!!!

.

.

.

آقا چند سال پیش رفته بودیم مغازه مامانم جوراب بخره! چند مدل دید و انتخاب کرد آخر 3 جفت برداشت!
وقتی میخواست حساب کنه اومد بگه 3 جفت جوراب چقدر شد یهو زبونش نچرخید گفت:
چند جفت 3 جفت؟؟!!!!!!!!!!!!!
یعنی یه لحظه همه مون هنگ کردیم!
حالا مامانم به روی خودش نیاورد پسره هم داشت
خودشو کنترل میکرد عادی جواب بده که من ترکیدم
حالا مگه ساکت میشدم انگار بقیه هم منتظر بودن من استارت بزنم یهو مغازه رفت رو هوا
هنوز که هنوزه از خاطرات شیرینیه که هیچ وقت یادم نمیره...
یعنی الان فقط شما نمیدونستید که فهمیدید!
خداییش مامان باحاله ما داریم؟
فک و فامیله ما داریم؟
من:)))))))))
مامانم:((((
خواجه حافظ شیرازی :o
جورابا :

.

.

.

بابام باعصبانیت :من تمام مال اموالم رو به اسم داداشت میکنم یک ذره رو به توی الدنگ نمیدم !!
حالا قبل از خواب : گل پســــــــــــرم بیا برووو تو سایت ادراره ما ببین این اضافه حقوق ما کی میاد تو حساب :)
آ غربوووونش برم چقدم خوشتیپه پسرم ماشالا ماشالا
به باباش رفته پدر سوخته
من :|
مامانم :)
چیزی که تو دلمه : (( بووق ))
چیزی که بزبون میارم : چشــــــــــــــــم بابا :|
فک و فامیله من داررررررررررم :(


نظرات شما عزیزان:

دختر عاشق
ساعت20:22---15 آبان 1391
خیلیییییییییییی با حال بود
اگه مایل ب تبادل لینک بودی لینکم کن و تو قسمت نظرات بهم بگو تا منم لینکت کنم
با آرزوی موفّقیّت};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:فک فامیل, :: 19:48 :: توسط : mohammad

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mohammad و آدرس mohammad886.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 19914
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->